#شیرخشگ #نوزاد #کودک

تصویر
۱۰ پاسخ

اونوقت کجا میزاریش 🫤😑😂مگه برق هست بزاریش یخچال

خواهرم تنهایی فک کردی ؟برق نباشه اصلا ت برا ده وعده بپز کجا بزاریش خب؟!!کنسرو باید بخری

خواهر کو یخچال😂

🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

بعد اونوقت احیانا خراب نمیشه بی یخچال؟

اگه زیرساخت برق بزنه سالها طول میکشه وصل بشه کار سه روز نیس گل

بعد سه روز چیکار کنیم اونوقت

خراب میشه برق نباشه

کنسروش کن بریز تو شیشه درش ببند تو آب بجوشون تا کنسرو بشه بیرون یخچال یکماه میمونه

عزیزم زیادم دست بکار نشو‌ برق قطع شه کجا میخای نگهداری خراب نشه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان ❤️🧒Hosein🧒❤️ مامان ❤️🧒Hosein🧒❤️ ۱ سالگی