خانوما درد واژن دارم از چیه نکنه بچه میخواد بیاد

۳ پاسخ

وای منم دارم عذاب میکشم

من درد داشتم رفتم سرویکسم اومده پایین

از سرویکس پایین میتونه باشه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد