سلام خانما زردی دخترم شده ۷خوبه یانه

۳ پاسخ

خوبه ولی اگه بالا اومد نگران نباش تا ی ماهگی می‌ره میاد

اره ۷ و ۸ نیاز به بستری نیست میاد خونه با ی قطره که باید مرتب بدی حل میشه

اره
همچنان احتیاط کن که بالا تر نره

سوال های مرتبط

مامان خوشتیپ🐣💙 مامان خوشتیپ🐣💙 ۸ ماهگی
مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۷ ماهگی