زردی ۱۱ خوبه خانما یانه

۴ پاسخ

دستگاه‌ها بگیر

نه بالاس

من با ۱۱ از بیمارستان مرخص شدیم

برای نوزاد ۶ روزه بالاست

سوال های مرتبط

مامان ❉᭄͜͡رونا❉᭄͜͡ مامان ❉᭄͜͡رونا❉᭄͜͡ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان الناز😍💓 مامان مامان الناز😍💓 ۳ ماهگی