۹ پاسخ

نه چرا بخریم؟ نه خاصبت داره نه هیچی هیچ ارزش غذایی نداره
جز شکر که برا بچه مضره

من ۲۱۰۰گرفتم
سرلاک هم هیپ میگیرم

سرلاک برنج گرفتم نخورد نصف قوطی خورد وقتی ۶ ماهه بود
اما گندم خرما گرفتم یه هفته هس نصفشو خورده خیلی دوست داره

من سرلاک گندم خرما خریدم پسرم دوست داره

من سرلاک برنج خریدم دخترم دوست داره میخوره

سرلاک حریره بادوم و گندم و خرما خوبن

ممکن دو بار سرلاک گرفتم پسرم اصلا لب نمیزنه 🙁

اره خریدم اما ارزش نداره سر یکماه باید تموم کنی انقضاش اونقده ک اصلا نمیشه بچه اونهمه رو یماه بخوره خیلیم سنگینه دلدرد میاره رفلاکسو زیاد میکنه وزندهیم نداره😂

سرلاك گندم و موز زياد خوشمزه نيست كندم و خرما ميگن بهتره من امروز حريره بادوم گرفتم خوشمزه بود پسرم دوست داشت

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی