۱۰ پاسخ

نترسین خانوما ما خدا رو داریم
گناه دارن بچه ها انقد به خودتون استرس ندین

هیچی توکل‌بخدا کن دعا کن امشب می گذره عزیزم

مگه قراره چکار بشه امشب

نمیدونم😭😭

ایشاالله که بخیر بگذره

هیچی نمیشه استرس نگیر

فقط خدا به بچه هامون رحم کنه 😭😭😓😓

شیرخشک پوشک اب معدنی حتما واسه بچه بگیر

خدا میدونه

من که فقط گریه میکنم از ترس . خدا از باعث بانیش نگذره😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان الارا دلارا
🩷🩷 مامان الارا دلارا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۱ سالگی