۷ پاسخ

بله قشنگه مبارکت باشه

آره خیلی قشنگه😍

ای خدا 😍😍خیلی خوشکله عاشقش شدم🥹🥹🥹🥹

خیلی حساسه لنتی
مال من خشک شد 🥲

بنسای واقعا شیکه

اره بن سای خیلی شیکه بگو دور گلدون‌ روبان هم بزنه

منم می‌خوام بخرم ولی داخل شیشه است خیلی خوشگله مبارکه ❤️

سوال های مرتبط

مامان پسرام
🩵💙 مامان پسرام 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان امید من مامان امید من هفته سیزدهم بارداری