سلام قرص اسپرین برا چه چیزی استفاده میشه؟

۵ پاسخ

واسه کسای ک سقط مکرر داشتن هم تجویز میکنن

قرص آسپرین برای کسایی هست که حتما غلظت خون داشته باشن و برای خونرسانی بهتر به جنین باید بخورن ولی یه آدمی که غلظت خون نداره نباید بخوره الکی چون خونش خیلی رقیق میشه

خون رسانی بهتر به جنین

خون رسانی بیشتر به رحم

غلظت خون

سوال های مرتبط

مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیستم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی کوچولو🥹 مامان نینی کوچولو🥹 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اناهیتا مامان اناهیتا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی رضا مامان علی رضا هفته سی‌ویکم بارداری