من فشارم از صبح پایینه چکار کنم؟

۵ پاسخ

به من فقط سرم جواب میده معمولا ۶یا۷ هست یک لیتر آب ۱ قاشق مرباخوری نمک نصفه شکر هم بزن بخور

ینی من هر وقت قندم پایینه فشارم پابینه
دکتر گفت کمپوت گلابی بخور یکی میخورم تا ۱ماه خوبم

فقط کمپوت گلابیه که میتونه نجاتت بده

خیارشور

نمك بخور كمي

سوال های مرتبط

مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری