واکسن دخترم مونده لعنت به بهداشتمون

تصویر
۶ پاسخ

بچه منم ۶ ام واکسن داشت ۱۶ ام زنگ زدن بردمش برای واکسن

ببر جای دیگه سرچ کن ببین مرکزیش کجاست منم بردم بهداشت مرکزی شهرمون زدن

منکه تازه زدم گفتن کمبود واکسن نداریم

کدوم بهداشت بردی

مگه نمیزنن؟

یورغان تشکی منم اوغلومون کونان دی عکسی

سوال های مرتبط

مامان حلما السا مامان حلما السا ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی
مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی