دیگه پاهام حس نداره لعنت به واکسن 😪

۶ پاسخ

من اسم واکسن میاد تن وبدنم میلرزه
دخترم یکم رفته ک خوب بشه و یکم غذا بخوره میترسم واقعا واکسن ۱۸ماهگی بزنم
انقدم نازنازیه میدونم یه ۱۰روز فقط باید ناز این خانما بکشیم😂

ی تخمرغ بشکن

البته ویهان دوماهگی و چهارماهگی هم تب نکرد

چیشده مگه؟؟

منم همینم امشب🙃واکسن ۶

منم درگیرم 🫠 واکسن ۶ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان حلما السا مامان حلما السا ۴ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۶ ماهگی
مامان باران و بردیا مامان باران و بردیا ۹ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۱۷ ماهگی
مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان آسنا☺️🤱 مامان آسنا☺️🤱 ۶ ماهگی
مامان کیان🥰 مامان کیان🥰 ۱ سالگی