لعنت به واکسن چهار ماهگی
دارم دیوونه میشم

۵ پاسخ

کلا بعد ۴ ی آدم دیگه میشن جهش رشدی ام هستش برای من یکماه تغییر کرده

رفلاکسش بدتر میتونه بکنه؟ درد داره اما نمی دونم چشه کجاشه

تبش خوبه با استا کنترل میشه، دوشبه فقط جیغ میزنه و گریه میکنه، با هیچیم اروم نمیشه
دیشب. گفتیم جای واکسنشه رو پاش، امروز از صبح که تکونش میداد دردشم نمی کرد

چراا عزیزم

حالش خوبه نی نی؟؟

سوال های مرتبط

مامان لیا 🫀🧸 مامان لیا 🫀🧸 ۱۲ ماهگی
مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان حلما السا مامان حلما السا ۴ ماهگی