از واکسن نیست. ،کلا از اواخر سه ماهگی لثه سفر میکنن ، آب دهن میریزن کم اشتها میشن
دختر منم یه هفته اینجوری بود بعد از واکسن، شیر نمیخورد 60 تا با زور پنج ساعت یبار، بیرون روی نداشت، انقدر هم نق میزد، تازه امروز یه دل سیر شیر خورد همون زیر شیر خوابش برد بچم
جهش رشدی درست میشه نگران نباش باهاش بازی کن خسته بشه شیر بخوره بخوابه
دختره منم همین بود.باید مدارا کنی تا برگرده به حالت قبل
نگران نباش درست ميشه
بخاطر واكسن نيس
از دندوناشه
دختر منم همینه الان که چهارشنبه پنج ماهش تموم میشه یکم از امروز بهتر شده
چرا واقعا؟دختر منم همین شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.