سخت که هست شما یک مامان قوی هستی نباید کم بیاری من ۳تا دارم
این روزا هم یک چشم به هم بزنی میگذره من همش مثل معتاد کارتون خواب ها نشسته چرت میزنم 😅از بی خوابی هلاکم
آخی عزیزم واقعا بچه پشت سر همی سخته
خیلی سخته میدونم ولی بعداً که بزرگ میشن لذت داره خیلی وقتی میخندن یه آرامشی کل وجودت میگیره که با هیچ چیزی نمیخوای عوض کنی خونه تمیز میشه ولی بچگی بچت هیچ وقط دیگه بر نمی گرده قدر ثانیه به ثانیه بدونید میدونم میگین حالا این چه حوصله ای داره ولی یه دقیقه بشینی فکر کنی میگی اینا میگذرن. درست ولی بچگی. بچم دیگه تکرار نمیشه تا کوچیک هستن خیلی خوبه وقتی بزرگ میشن درد سراشون بیشترن ولی باز هزار مرتبه شکر از من نصیحت هیچ وقت نزارین با فاصله کم بچه دار بشین چون خستگی بچه اول تازه تو وجود آدم بعد بخوای یکی دیگه بیاری دیگه بدتر درست میگن با هم بزرگ بشن ولی چه بزرگی مادر پیر میشه میگن باهم بزرگ میشن با مادر بزرگ میشن ولی خوب مادر پیر میشه میگن بعدا راحتی خوب اون موقعه ای که من جون بودم خواستم لذت ببرم. بچه داری کردم بعد که پیر بشم چرا باید لذت ببرم من داخل جونی باید لذت ببردم ن داخل پیری من بعد 13سال دخترم 13سالش و یه پسر 3ماه. دارم و خیلی خوشحال هستم که اختلاف دارن چون دخترم اینقد کمکم میده اصلا خسته نمیشم ولی اگر پشت سر هم بودن خیلی اذیت میشدم من اینقد بهم گفتن بیار ولی به حرف مردم گوش نکردم چون میدونستم اذیتاش برا من ولی الان برا خودم راحتم همه میگن اینقد میگفتیم گوش نمیدادی ولی یه چی میدونستی الان چقد راحتی من هر جا بخوام برم راحت میسپارم به دخترم میرم تازه از منم بهتر نگهداریش میکنه ولی هیچ وقت بچه پست سر هم نیارین خودتون اذیت میشین حرف مردم براتون مهم نباشه بزار بگن
چقد اختلاف دارن؟
واقعا خیلی سخته ولی د چیکار میشه کرد یکم بزرگتر بشن راحت میشیم
دلت میاد درسته خسته ای منم خسته میشم حرصم میگیره ولی خندش همه حرصامو میشوره میبره خونمو ببینی داغونه با اینکه تازه تمیز کرده بودم ولی ب درک خونه بعدا تمیز میشه ولی امروز بچم فردا تکرار نمیشه
منم باهات هم دردم 🥲بند بنده وجودم درد میکنه 😣
اخه🥺
خدا نکنه عزیزم چرا لعنت
میگذره بزرگ میشن لذتشون و میبری
چرا چندتا بچه داری مگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.