برای حالت تهوع زیاد چی خوبه

۶ پاسخ

برا من سیرابی خوب بود

زنجبیل بو کن یا آب سیب زنجبیل بخور برامن جواب بود
صبح ها قبل از پاشدن از جا نون خشک یا بسکوییت ساده بخور

فقط دمیترون من همه راه هارو امتحان کردم

اندانسترون داده خیلی خوبه حالمو بهتر میکنه

دکتر به من دمیترون داده، ولی خب من نصف میکنم میخورم

به دکترت بگو شاید دمیترون تجویز کنه

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدیس و توراهی مامان مهدیس و توراهی هفته سی‌وچهارم بارداری