برا آزمایش ان تی باید ناشتا رفت

۱۳ پاسخ

ازمایش باید ناشتا باشی ولی سونو ناشتا نمیخواد باشی

آره عزیزم ۴ ساعت باید ناشتا باشی تو گهواره همه گفتن ناشتا نمیخواد باشی رفتم گفت باید ۴ ساعت ناشتا باشی برا همین سر صبح رفتم

نه اصلا احتیاج به ناشتایی نیست اتفاقا یه چیز شیرین بخور و حتما با مثانه پر برو

سلام برای غربالگری آبمیوه شیرین ببر بعد میری آزمایشگاه

نه نیاز به ناشتا بودن نیست

مگه اینکه دکترت قند و تیروییدم واست نوشته باشه ناشتا باید باشی

نه...

نه حتما چیز شیرین بخور

من امروز رفتم غربالگری همون سونو ان تی ناشتا نبودم

ن بعد سونو، با جواب سونوت میری آزمایشگاه

نه اصلا

ن دکترم گفت صبحانه بخور

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سید امیرعباس مامان سید امیرعباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان ایلدا🌱🫀🤍 مامان ایلدا🌱🫀🤍 ۱ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری