ازمایش باید ناشتا باشی ولی سونو ناشتا نمیخواد باشی
آره عزیزم ۴ ساعت باید ناشتا باشی تو گهواره همه گفتن ناشتا نمیخواد باشی رفتم گفت باید ۴ ساعت ناشتا باشی برا همین سر صبح رفتم
نه اصلا احتیاج به ناشتایی نیست اتفاقا یه چیز شیرین بخور و حتما با مثانه پر برو
سلام برای غربالگری آبمیوه شیرین ببر بعد میری آزمایشگاه
نه نیاز به ناشتا بودن نیست
مگه اینکه دکترت قند و تیروییدم واست نوشته باشه ناشتا باید باشی
نه...
نه حتما چیز شیرین بخور
من امروز رفتم غربالگری همون سونو ان تی ناشتا نبودم
ن بعد سونو، با جواب سونوت میری آزمایشگاه
نه اصلا
ن دکترم گفت صبحانه بخور
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.