۲۱ پاسخ

وزنش خوبه فدات چرا نگرانی
دخترم وزن تولدش ۳ کیلو بود الان ۳ماه و نیمشه وزنشو نمیدونم ولی ۳ ماهگی۵/۴۰۰بود

دختر من 2500 ب دنیا اومد چهارماهگی 6400 بود

من وزن تولد ۳۲۰۰ واسه واکسن ۴ ماهگی بردم ۶۳۰۰ بود گفت کمه منم شیر خشک شروع کردم هر وقت میخوابه ۹۰ تا شیر خشک درست میکنم براش روزی ۵یا ۶ بار شیرخشک میدم

دختر من 6 کیلوعه

وزنش عالیه دختر من ۳ بود ۴ ماهگی ۶۵۰۰

۳۹۰۰بدنیا اومد اول چهارماهگی۷۸۰۰‌بود

تولد ۳۵۵۰ چهار ماهگی ۱۰

دخترمنم 3200بود الان 6600
فقط شیرخودم میخورده
بچه شمام خوبه جای نگرانی نداره

وزن بچت خوبه ماشاالله

منم وزن دخترم چهار ماهگی دو برابر وزن تولدش نبود ولی دکتر گفت اوکیه وزنش هفت و نیم بود

من دو ماه اول شیر خودمو بود
بعد دوماه کلا شیرخشکیه
موقع تولد ۳۳۵۰
الان ۶۳۰۰

وزن تولد ۳/۱۴۰
چهار ماهگی ۶/۵۰۰
به نظرم وزن بچتون خوبه

پسرم ۳۴۸۰ تولد ۴ ماهگی ۹۵۰۰

وزن تولد ۳۶۰۰وزن ۴ماهگی ۸

شیر خودمو میدم
موقع تولد ۳ و ۴۰۰
۴ ماهگی ۷ و ۸۰۰
با دکترش مشورت کن
هر بچه ای یه جوره، دختر بزرگم وزنی نداشت تو بچه گی ولی بزرگ شده الان از همه همسناش بزرگتره

وا من که بچم شیرخشکیه ۶۷۰۰ بود خوبه بابا بچه چاق چیه سالم باشه حالا یک کیلو کم و زیاد مهمه مگه

۳۴۰۰ چهارماهگی ۸ کیلو

میگن چهار ماهگی باید دو برابر وزن تولدش باشه
پس جای نگرانی نداره
پسر منم دوبرابر تولدش بود

بازم مال شما خوبه

من پسرم با وزن ۳۷۵۰ دنیا اومد از واکسن ۴ ماهگیش ۱۰ روز رد شده بود بردم شد ۷ کیلو بهداشت گفت کمه منم شیر خشک خریدم میدم ۱۰ روزی میشه بازم فرقی نکرده

شیر خودمو میدم.
وزن تولدش 3/900 ، وزن چهارماهگی 8/600.

سوال های مرتبط