۱۴ پاسخ

دكتر به من گفت تا ٤ ماهگي وزن بچه بايد دوبرابر شده باشه

دخترمن تولد ۳/۲۰۰وزن چهارماهگی۷/۳۰۰

پسر من وزن تولدش 310بود ولی الان فعلا نبردمش بهداشت ببینم وزنش چقدره

دکتر امروز بهم گفت برا ۴ ماهگی وزن مطلوب ۶۴۰۰ هست،پس کاملا نرماله خیالت راحت

تولدش 2800
چهار ماهگی ۶۶۰۰

پسر من ۳۱۰۰ ۴ ماهگی ۷ کیلو

دختر من ۲۹۰۰ اخرین بار ۷ کیلو بود

تولد ۳ چهار ماهگی ۶۵۰۰

منم شنبه میبرمش بهداشت استرس دارم نکنه وزنش کم باشه
دوماهگی ۵۳۰۰ بود وزن تولدش ۲۸۰۰

دختر من ۷ کیلو بود بهداشت گفت زیاده وزنش هم شیر خودمو میدادم هم هفته ای چن بار شیر خشک الان شیر خشک نمیدم دیگه

تولدش ۳۲۰۰ دوماهگی ۶۳۰۰

تولدش۲۸۰۰ ۴ ماهگی۶۵۰۰

وزنش ک خوبه کی گفته کمه؟؟؟دوبرابر وزن تولدش باید باشه

کم نیست که ۲برابر وزن تولدش شده

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری