دكتر به من گفت تا ٤ ماهگي وزن بچه بايد دوبرابر شده باشه
دخترمن تولد ۳/۲۰۰وزن چهارماهگی۷/۳۰۰
پسر من وزن تولدش 310بود ولی الان فعلا نبردمش بهداشت ببینم وزنش چقدره
دکتر امروز بهم گفت برا ۴ ماهگی وزن مطلوب ۶۴۰۰ هست،پس کاملا نرماله خیالت راحت
تولدش 2800
چهار ماهگی ۶۶۰۰
پسر من ۳۱۰۰ ۴ ماهگی ۷ کیلو
دختر من ۲۹۰۰ اخرین بار ۷ کیلو بود
تولد ۳ چهار ماهگی ۶۵۰۰
منم شنبه میبرمش بهداشت استرس دارم نکنه وزنش کم باشه
دوماهگی ۵۳۰۰ بود وزن تولدش ۲۸۰۰
دختر من ۷ کیلو بود بهداشت گفت زیاده وزنش هم شیر خودمو میدادم هم هفته ای چن بار شیر خشک الان شیر خشک نمیدم دیگه
تولدش ۳۲۰۰ دوماهگی ۶۳۰۰
تولدش۲۸۰۰ ۴ ماهگی۶۵۰۰
وزنش ک خوبه کی گفته کمه؟؟؟دوبرابر وزن تولدش باید باشه
کم نیست که ۲برابر وزن تولدش شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.