۶ پاسخ

همه بچه ها متفاوتن برو اون دفترچه ی که بیمارستان بهت دادرو که میبری بهداشت نگاه کن اگه رو خط سبز بود وزنش یعنی خوبه یکمم پایین تر بود بین سبزو زرد بازم خوبه بعضی ماه ها بچه ها قد میکشن

بنظرم کمه کمکی بگیر بده بهش

بچه اصولا 6 ماه اول ماهی یه کیلو وزن میگیره . یه زره کمه اشکالی نداره مهم اینه بچه هامون سالم باشن

فک کنم کم وزن گرفته دختر من با وزن 2390 تو دوماهگی 4400بود

کمه عزیزم

بچه منم ۳۲۰۰بود سه ماهگی ۷کیلو بود وزنگیری بچت کمه من شیرخودم میدم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری