۶ پاسخ

قد بچه چند هست؟

خوبه دیگه چرا بابد چااااق باشه

میگن ۴ماهگی باید دوبرابر وزن تولدش باشه بخاطر همین بهداشت گفته عالیه

وزنش عالیه عزیزم

نه درسته بچه باید وزن تولدش تا ۴ ماهگی دوبرابر بشه که شده عالیه نگران نباش

پسر منم ۳۱۰۰ دنیا اومد ۴ ماهگی ۷۲۰۰ بود بهداشت گف نرماله خوبه ولی خودم راضی نبودم ۶ ماهگیش هم ۸۴۰۰ بود

سوال های مرتبط