۲ پاسخ

دقیقا اندازه دختر من رشد کرده رشدش خوب بوده این که کمتره برای اینه که قد تولدش کم بوده.اونم به ژنتیکش ربط داره

صبح زیر نور خورشید بزارش دختر منم میگفتن قدش یکم کمه ولی اصن نور خورشید نیس تو خونمون🫠 پارکی چیزی هم نزدیکمون نیس ببرمش فقط خونه مامانم ک میرم میبرمش تو حیاط

سوال های مرتبط

مامان آقا هیرمان مامان آقا هیرمان ۱۰ ماهگی