آدم اگه ارزش خودش و بدونه تو هر چرت و پرت و چالشی شرکت نمیکنه اصلا🤌🏻
منم عزیزم بسیار با حرفت موفقم شوهر خودم شغلش رفتگر شهر داری هستش چه عیبی داره مهم اینکه برای زن بچش تلاش کنه
نه تنها جامعه ما بلکه کل جهان به همه شغل ها احتیاج داره
چقدر اون شخص بی ادب بوده که چنین برخوردی کرده، شغل مهم نیست بلکه نون حلال درآووردن و تلاش برای خانواده مهمه
ان شاء الله
اره واقعا خیلی بدم میاد از مسخره کردن ادما هرکی یه جور شغلش یه جور همه مثل هم نیستن که ماادم ها مثل مداد رنگی همه بهم نیاز داریم تا این شهر این کشور سرپا بمونه
گل گفتی، حالا یجوری میگن مهندسسسس انگار چی هست چقد حقوق داره؟؟؟ شوهر من مهندس آی تیه اسمش دهن پر کنه خیلیم واقعا توکارش ماهره ولی خب چ فایده وقتی حقوق انچنانی ندارن!!!! بعضیا عقده های کودکیشونو خالی میکنن
دمت گرم خوب گفتی
👌🫂🫂👏👏👏👏👏 والا ماها یا پسرامون فرق نمیکنه همه کسایی هستیم که تو این خراب شده داررن کار میکننو جوونیشونو میدن به چشم برادرای خودشون نگاه کنن به این طفلیا اینقدر بی احترامی نکنن من واقعا چندتا کامنت خوندم خجالت کشیدم
آفرین عزیزم👌👌👏👏
👏🏻👏🏻👏🏻🩷🩷
خوش به حال الیار مامان با شعوری مثل شما داره؛ جوری با ادما رفتار و صحبت کنیم که دوست داریم باهامون همونطور رفتار بشه
افرین به شعورت
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.