قرار دو هفته‌ای آتش بس کنن انشاللع

۳ پاسخ

😐😐کاش از همین امروز تکلیف روشن بشه
باز تا دوهفته استرس باز ادامه
مسخره بازی بیش نیست

بنظرم خداروشکر نداره میره دوهفته بد دست پرتر برمیگرده
اینسری باید یسره بشه
یا اینوری یا اونوری

اقا تایپینگ قدیمتو الان خوندم
توروخدا جواب بده
نخ ایودیت افتاده بود؟ من رفتم دستشویی یه نخ سیاه افتاد رفت تو چاه
ایودی دارم
میترسممممم
توروخدا جواب بده

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ سالگی