سلام
منم بچم امروز بردم همین دکتر و دقیقاااا این حرف یهم زد و ۲ قطره داد و یک قرص ک یک چهارم بهش بدم و هر ساعت ۳ دقیقه شیر .... تورو خدا دخترتون خوب شد ؟؟؟ بردین ی دکتر دیگه یا با همین دکتر نوجوان جواب گرفتین؟؟؟ خواهشاااا جواب بدین من خیلی نگرانم
اپتامیل میدادم دکتر گفت نده زیاد شیر نده اونو هم نده دیگه
چقدرشیر میخورد مگه
وای این چ حرف چرت و مزخرفیه بچه تا وقتی خودش سیر نشه خب شیر میخوره
من دخترم میبرم پیش سیامک اکبری واقعا دکتر خوبیه دخترم هر سری بردم درجا خوب شده
کدوم دکتر اینو گفت اخه
دکتر نوجوان بردی؟
گناه داره شیرشوبده گرسنه نمونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.