۳ پاسخ

جو پرک میشوری با شیر میزاری پخته بشه غلیظ ک شد بهش موز رنده شده یا خرما له شده پودر گردو بادام اینا میزنی ..ب نظرم خوشمزه نیس ولی خب پروتئین داره برای بچه ها خوبه ..

جوپرک با شیر اصلا هم خوشمزه نیست

جو دو سر پرک با میوه یا چیزای دیگه بهش میگن اوتمیل
تلفظش میشه Otmil

سوال های مرتبط

مامان یاسمین زهرا مامان یاسمین زهرا ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی