منم ای یودی دارم راحت دیگ قبلا هم 4سال داشتم
منم ۶سال داشتم و خیلی خوب بود نترس
منی ک 6 روزه از موعدم گذشته و میترسم بی بی چک بزنم انواع دمنوشا رو هم خوردم😭
من ده سال داشتم مطمعن ترین راهه ولی بخاطر ی سهل انگاری الان سه ماهه باردارم باز مث خر تو گل گیر کردم مثلاً اومدم طبیعی جلوگیری کنم
ولی من هیچ روشی جلوگیری در کنارش نداشتم واقعا خوب بود
منم بعد چهل روزگی بچم رفتم گذاشتم بهش حساسیت داشتم همش خون ریزی و درد داشتم دیگه چند روز پیش رفتم برش داشتم پنج میلیون پولمم حیف شد
آی یودی اصلا مطمعن نیس خیلیا باهاش بادارشدن باکوچیک ترین تکون تورحم امکان بارداری هستش هیچی عین طبیعی خوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.