خانما بعدازعید چقد هزینه آنومالی دادید ب من اینجا میگن۵۳۰۰

۱۳ پاسخ

چقد زیاد
جایی ک میخام برم پرسیدم گفت ۱۲۰۰

دیروز سونوی آنومالی دادم ۶۵۰۰ آزمایش ۵۸۰۰

۱۵ فروردین نوبت انومالی داشتم بدون بیمه ۲۹۰۰ شد

۸ فروردین تهران ۷۵۰۰ شد
ولی کاشان ۳۹۰۰ بود

وایییی چه خبره من هفتصد شد

من ۳۲۰۰ دادم
بدون بیمه

۶ تومن

۲۸۰۰ پرداخت کردم ، قبل عید ۱۳۶۰ بود .

سونو یا آزمایش ،یا هردو باهم ؟

یا حسین چخبره قبل عید بهمن ۱۶۰۰دادن ازاد

من بیمه داشتم ۱تمن دادم پنج تمن چ خبرع

من شهرستان ۹۰۰ دادم

قبل عید ۱۲ اسفند ۵ ت دادم

سوال های مرتبط

مامان قیزیم مامان قیزیم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان مهوا و مهراد مامان مهوا و مهراد ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیلا 👼🏻 مامان نیلا 👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری