چقد زیاد
جایی ک میخام برم پرسیدم گفت ۱۲۰۰
دیروز سونوی آنومالی دادم ۶۵۰۰ آزمایش ۵۸۰۰
۱۵ فروردین نوبت انومالی داشتم بدون بیمه ۲۹۰۰ شد
۸ فروردین تهران ۷۵۰۰ شد
ولی کاشان ۳۹۰۰ بود
وایییی چه خبره من هفتصد شد
من ۳۲۰۰ دادم
بدون بیمه
۶ تومن
۲۸۰۰ پرداخت کردم ، قبل عید ۱۳۶۰ بود .
سونو یا آزمایش ،یا هردو باهم ؟
یا حسین چخبره قبل عید بهمن ۱۶۰۰دادن ازاد
من بیمه داشتم ۱تمن دادم پنج تمن چ خبرع
من شهرستان ۹۰۰ دادم
قبل عید ۱۲ اسفند ۵ ت دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.