هشت ابان ماه
هفتم آبان روز تولد خودم🥹❤️
۱۶ مهر با تاریخ فوت مادرم یکیه
۸ مرداد
اول اریبهشت
۲۵ مرداد
3مهر🥰
6آبان
۱۸ مهر
13شهریور🩷😍
منم قراربود۱۳مهر باشه اما به زایمان نکشید متاسفانه💔🥲
مث همیم😍
من تقریبی زده ۱۱ آبان
13 آبان 💕
برا من انتی رفتم نوشتن۵.۵😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
۳تیرر
۱۶ مهر
16 شهریور
منم ۱۳مهرگفته
منم ۱۷ مهررر
17 مهر
والا برا ما گهواره زده ۱۲ مهر
اگر زودرس نگیریم و فلان تاریخش با تولد شوهرم یکی میشه
۱۷ ماه دیگه
16 مهر❤️😍
منم ۱۶مهر
۲۸شهریور.ولی دکترم گفت چون بچه اول سزارین بوده دو هفته زودتره
من زده ۱۹مهر برنامه
من 1 مهر زده سونو
1 مهر اگر انشالله شهریوری نباشه ، دوست دارم مهری باشه ، به اسمش هم بخوره
منم ۱۷ مرداد
24شهریور
منم ۱۷ مهر زده گهواره و سونو ان تی 😍
۱۷ شهریور🥰
۶ شهریور
من ۶شهریور ولی میدونم زودترمیشه چون پسر اولمم ۲۴روز زودتر شد ۳۷هفته زاییدم🤣😍
من ۷ مهر ولی میخوام سزارین کنم همون اخرای شهریور میشه
۱۰ مهر
۳شهریور اما سزم میشه مرداد
۱۲ مهر
۹ مهر زده طبق انتی
من ۱۰ آبان🍼
مرداد۲۹
من ۷ مهر
6/6🤰🏻💕
من خودم متولد ۱۷ مهر هستم
زایمانم زده ده شهریور
باید میشد مهر ماه
اما چون دوتان زودتر به دنیا من
ولی من دوست داشتم مهر ماهی بشن مثل من
من اولش ۱۷ابان بود که خودمم ۱۷ابان ام
متاسفانه رفتم سنو تاریخش شد ۱۲ابان
23 مهر برای من، البته اینا تاریخ زایمان طبیعی، ولی من قصد دارم سزارین کنم فکر کنم حدود دو هفته یا شایدم کمتر، میاد عقب
۲شهریور
۲۲ مرداد
29 شهریور
منم ۱۸ مهر
۱۴ شهریور
من ۱۸شهریور
17 مهر
گهواره برا من زده ۲۵ مهر
۲۴ مهر
۱۳ شهریور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.