هم هفته های من تاریخ زایمانتون کی هست؟؟

۱۴ پاسخ

برا من ان تی زده بود 31فرودردین
آنومالی هنوز نرفتم تقریبا دوازده روز دیگه باید برم

۱۵ فروردین رو انتی

۱۷ فروردین 😊

۱۳ فروردین🫢

۱۸ فروردین

۳۰فروردین

برای منو گهواره زده ۲۲ فروردین ولی یکی دوهفته زودتر میشه.چون گهواره ۴۰ هفته رو حساب میکنه.

۸اردیبهشت

۱۴.ام

۲۱فروردین

اسفند😥

برای من زده ۲۷فروردین

واسه من انتی زده 6فروردین،،انومالی امروز زد9 فروردین

۹فروردین

سوال های مرتبط

مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان جانان🐥🐣🐥 مامان جانان🐥🐣🐥 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری