شماها همه 17هفته به بالا آنومالی دارید چرا من 16هفته5روز 🙄
منمدورودی هستم پیش،کدوم دکترمیری
دورودنداره سنوکهانومالی بدی کحامیری شمامنبروجرد نوبت دارم
منسه شنبه دارمنوبت
۱۷هفته و ۵،۶ روز
من ۲۵ میرم
بعد عید ۸ ام اینا
من ۲۶ میرم
۱۷ و یک روز
من 6روز دیگ دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.