هم هفته هایه من تاریخ زایمانتون کیه😂😂

۱۶ پاسخ

۱۴۰۵/۰۳/۲۵
انشاالله

برا منم زده 4 تیر البته منم سزارینی هستم زودتر زایمانم هست

تیر4.4

من ۵.۵ ۴۰۵🥸

برای من زده 4تیر

برا من ۲۹ خرداد زده

گهواره 4.5
سونو زده 4.1

اخر خرداد من دوست داشتم تیر باشه

مال من تیر پس چرا اونم 4/4/ 1405😂

۷تیر

3تیر

من آخر خرداد زده ولی سزارینم دوهفته زود در میارن نمی‌دونم چندم میشه

سی یک خرداد

برا من آخر خرداد زده

برا من زده یازده تیر
اما فک کنم طبیعی و نوشته
من سزارین میخام

۳/۲۵
هست انشالله

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 مامان ܝ݆ߺܦ̇ࡅ࡙ܠߊ✯💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری