من همین ست دارم ولی مارک فوما خیییلی خوبه
عالی عالی پشیمونم زودتر نگرفتم من تک کاره گرفتم راضیم
من از این گرفتم برای خواهرم خیلی راضیه
من تازه مارک گاسونیک گدفتم
یکی روی جهیزیه ام مارک کنسون بود
تنها وسیله ای که روزی یه بار الی ۵ بار ازش استفاده میکنم🤣 اون یکی قبلی رو ۸ سال ازش استفاده کردم به کوب ترکید بدبخت🤣
پیاز واس خورشت ها باهاش خرد میکنم اصلا رنده نکردم اینهمه سال.
برای پسرم مایع پنکیک باهمین درست میکنم.
با گوشت کوبش مایع کشک بادمجون یا حلیم رو میکس میکنم.
عالیهههه عصای دستت میشه اگه نداشتی
مارک هیلتون خوبه نخرم زودی بسوزه
ببین خورد کنش واقعا عالیه و کار راه انداز
میدونم گوشت کوب خوبه. میگم مارکش این مارکی که زده خوبه یا نه
من گوشت کوب برقی تک کاره دارم چون خوردکن وهمزن رو جدا داشتم .اما من فقط برای پوره کردن گوجه استفاده میکنم
من دارم فقط برای پوره کردن غذای پخته به کار میاد .من فقط باهاش غذای دخترمو میکس کردم چندماه
گوشت کوب برقی عالی هستش یعنی عصای دست من برای هر کاری خوبه
چهار کاره میگه ۲۶۵۰ این مارک خوبه یعنی
چند کاره هست اینا
گوشت کوب برقی میگن خوبه من ندارم ولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.