مگه میشه کسی تاحالا آزمایش نداده باشه واسه اذدواج هم آزمایش ندادی
🤦♀️از منه بدبخت تو دوساعت 4تا ازمایش خون گرفتن
دردیکم داره نگاه نکن موقعه نمونه گیری که حالت بدنشه
برای آزمایش قند۴بارخون دادم
ردشده اونم؟یادم نیس چندهفته بایدبری
وا یعنی تو عمرت ازمایش ندادی😕
نه فدات چه دردی 🫠
منظورت از درد چیه؟
مگه تا حالا آزمایش ندادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.