۸ پاسخ

هرکدوم ارزون تره اونم توی این شرایط

عزیزم کدوم دکترمیری؟منم میخوام برم مادر امانمیدونم‌ شرایط سزارین برای بیمه تکمیلی قبول میکنن یانه😔

ولی رضوی از مادر بهتره
برو رضوی
گف ۴۰

منم زنگ زدم گف ۵۵ ولی اینا فقط هزینه عمل و ابناس فک‌کنم اگه بستری شی و بمونی شب هزینه جدا داره . برای پک بهداشتی و غذا و اینام هزینه جدا میگیرن فک‌کنم . بنی اینجوری شنیدم

اگه بحث هزینه نداری برو مادر چون جوادالائمه بیمارستان خیلی خوبی نیست

باز مشهد خوبه خدایی قیمتاش
یزدو بگو انگار ارث باباشونو خوردیم ادمو مجبور میکنن برن دولتی
دولتی هاهم همشون دانشجوعه میکشن ادمو

مادر طبیعی گفت ۵۵ ب من ک گفت سزارین ۶۵ چ جالب ب هرکی یک قیمت میدن

منم موندم واقعا
جواد الائمه خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری