خانما این آمپول برای چیه؟

تصویر
۵ پاسخ

به منم داده ۶ و ۷ پریودی بزنم

منوتروپین یا همون اچ ام جیه

ب منم داده بود ۷و۸ پریود زدم

منم این ماه دکتر برام نوشته

اینا hmg هست برا رشد فولیکول
تا روز ۱۱ میزنی روز ۱۲ میری سونو اکه فولی بالغ داشتی بهت آزادسازی میده

سوال های مرتبط

هوزان❤
IVF هوزان❤ IVF قصد بارداری
سمانه سمانه قصد بارداری
منتظرم دوباره منتظرم دوباره قصد بارداری
مامان حلما خانوم مامان حلما خانوم ۳ ماهگی
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری