۷ پاسخ

اگه تو این مناطق میخوای زندگی کنی
شهرک ولیعصر بلوار معلم از همشون بهتره
مخصوصا خیابان بافان

کلا از من میشنوی خونه کوچیک قدیمی تو منطقه بهتر رو تزجیح بده به نوساز یا متراژ بالاتر منطقه پایین تر
مخصوصا وقتی بچت میخواد بره مدرسه

با چهار تومن سمت منطقه نه و ده هم میتونی ی پنجاه متری ساخت بالا بخری

من ساکن منطقه ۲۷ هستم

۱۷خوبه

ب نطرم ۱۷ بهتره خیلیم گرونه

کلا منطقه های خوبی نیستن زیاد برای زندگی ولی خب ۱۷ باز بهتره خیلی نسبت به ۱۸ و ۱۹ و فکر میکنم گرونتر هم باشه

سوال های مرتبط