چ شکم پر مویی
ازمن وقتی پهلو چپ بخابم اونجام دقیقا خیلی درد میگیره فکنم چون زیاد ب اون پهلو خابیدم
منم اونجام درد میکرد سونو آنومالی که رفته بودم گفتم ببینه دید معدمه گفت حجم پایین غذا بخور ورم نکنه فشار بیاره
اونجا معده نی؟
منم همینطوری میشدم شربت یبوست خوردم خوب شدم
ممکنه از مسمومیت بارداری باشه
حتما به دکترت بگو
خانوما بخاطر مقررات گهواره و تایمی که گذاشته،توی ایتا گروه تشکیل شده تا با خیال راحت در کنار تبادل اطلاعات،کنارهم خوش بگذرونین،برای ورود به گروه توی ایتا به این آیدی پیام بدین تا اد بشین ys1023
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.