۴ پاسخ

پس حتمن برو دکتر گلم تا هم خیالت راحت شه هم ده آینده به مشکل نخوری

عزیزم به نظرم دکتر برو حتما و همینارو بهش بگو
من دلدرد کمردرد میگرفتم و پادرد و فکر میکردم طبیعی تا یه بار رفتم بیمارستان و گفت به دردت از ۱ تا ۱۰ چند میدی گفتم ۵
خندید گفت خانم میدونی ۵ چقدر زیاد؟
دستگاه اورد گذاشت وحشت کرد گفت خانم بچه داره به دنیا میاد 😳😳
و همون شب پسرم تو ۳۲ هفته به دنیا اومد
و من یک ماه بود این دردارو داشتم
کاش جدی گرفته بودم گفته بودم آمپول ریه رو میزدم
البته پسرم کامل بود فقط ۲روز رفت دستگاه

مگه زمینه زایمان زودرس رو داشتی؟مثل پایین بودن جفت

اینم بگم شکمم هم اومده پایین خیلی

سوال های مرتبط