۴ پاسخ

حتما برو زایشگاه پزشک انکال دارن

عادي نيست بايد بري زايشكاه ممكنه انقباض باشه

خب برو زایشگاه بیمارستان بگو

زنگ بزنید زایشگاه بیمارستان با اونا مشورت کنید خیالتون راحت بشه

سوال های مرتبط