۳ پاسخ

من درد واژن دارم دودسه روز ک خونم خوبم ب محض ک میرم بیزون یکم راه میرم شروع میشه از انومالی ۳۳ ک بوده دیگه چک نکردم

دکترت برا سرویکس چی گفت ؟

منم درگیرم با این درد منتها برا من هم راست هم چپ ، خیلی اذیت میشم

سوال های مرتبط