من خانواده شوهرم و خانواده خودم بودیم زنونه گرفتم ولی برا مردا کیکم فرستادم جمعا۲۴نفر بودیم خیلی خوش گذشت پسرم خیلییییییی خوشش اومده بود هی میرقصید
منم سال اول رو فقط خودمون بودیم خودم وشوهرم و پسرمون
سال بعدی خانوادگی گرفتم
من خیلی خودمونی گرفتم اما تم و کیک و اینا سفارش دادم
خوبه دیگ بگیر شام بده
ن نگرفتم فقط کلیپ پر کردم ازش ولی دو سالگیشو یه جشن خوب گرفتم براش
ما خانواده هامونو دوستامونو دعوت کردم میشیم ۲۰ نفر کلا
من میگیرم اما خانوادگی بابام اینا پدرشوهرم جاریمو و مامان بزرگم اینا فقط
اره عزیزم خودمونی میگیرم
من گرفتم خودم و شوهرم و مامان بابام و خواهر مجردم
خیلی هم بهش خوش گذشت
شلوغ بچه ها دوست ندارن اذیت میشن تو این سن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.