به وقت واکسن ۴ماهگی با کلی تاخیر 😞

۲ پاسخ

منم با دو روز تاخیر زدم ولی سخت بود یه کم مثه دوماهگیش ایشالا واسه ماهلین خانوم سبک باشه

خیلیها دیر زدن،منم دیروز بردم ،انشاا... براش سبک باشه

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۶ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان طنین🤍🌱 مامان طنین🤍🌱 ۴ ماهگی
مامان آقا رادین💙 مامان آقا رادین💙 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا🤰🧿💙 مامان علیرضا🤰🧿💙 ۶ ماهگی