منم امروز زدم فعلا تا اینجا خوبه خداروشکر
زدنی خیلی جیغ زد
من شنیدم ۴ ماهگی سنگینه استرسشو دارم
تو دو ماهگی ک زدی اذیت کرد ؟
پسر من تو دو ماهگی خیلی گریه کرد میترسم ۴ ماهگیم اونجوری باشه
عریزم چن تا بود واکسنش؟ من از الان استرسشو دارم
خیلی اذیت شد؟گریه نمیکنه؟
چطور بود اذیت شد ؟
منم شنبه باید بزنم استرس دارم🥴😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.