به وقت واکسن ۴ماهگی🩸💉
۱۴۰۵/۰۲/۲۳

تصویر
۵ پاسخ

منم امروز زدم فعلا تا اینجا خوبه خداروشکر
زدنی خیلی جیغ زد

من شنیدم ۴ ماهگی سنگینه استرسشو دارم

تو دو ماهگی ک زدی اذیت کرد ؟
پسر من تو دو ماهگی خیلی گریه کرد میترسم ۴ ماهگیم اونجوری باشه

عریزم چن تا بود واکسنش؟ من از الان استرسشو دارم
خیلی اذیت شد؟گریه نمیکنه؟

چطور بود اذیت شد ؟
منم شنبه باید بزنم استرس دارم🥴😭

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن ۶ ماهگی
مامان کوپولی💙 مامان کوپولی💙 ۴ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان طنین🤍🌱 مامان طنین🤍🌱 ۴ ماهگی