۴ماهگی قند خونه👶🏻🩵
۱۴۰۵/۰۲/۲۰

تصویر
۱۴ پاسخ

چقد دخترووونه. 😬.

چرا دحترونهه🥺

عالی🥰

مبارکه جوجههههه😍😍😍❤️

واقعا خیلی قشنگه واسه منم ایده شد 😍😍 واسه دوماهگی رادوین

خیلی قشنگه من نمیدونم بقیع چرا نمیتونن از لحظه های قشنگ دیگران تعریف بکنن نمیتونن ببینن یکم دلمونو بزرگ کنیم بد نیس من در نگاه اول خیلی خوشم اومد افرین خانم خوش سلیقه🩵

مبارکه عزیزمم🥰

چجوری بادکنک رو به پرده وصل کردی؟؟

خیلی قشنگه مبارک باشه عزیزم

مبارکه عزیزم❤️

خیلی گوگوله
مبارکه😍

مبارکه

جون دلممم مبارک باشه عزیزدلم

خیلی قشنگه ولی کاش گلارو پرپر نمیکردی!

سلام ببخشید میشه وزن بچتون بگین چون پسر منم ۴روز دیگ ۴ماهه میشه ضعیفه

سوال های مرتبط

مامان محیا مامان محیا هفته هشتم بارداری
مامان HOSIN مامان HOSIN ۸ ماهگی