۷ پاسخ

نه با یه بار چیزی نمیشه من خودم باردار بودم نمیدونستم قبل عید هم موهامو رنگ کردم هم کراتین کردم بعدش بی بی چکم مثبت شد خداروشکر بچمم مشکلی نداشت

من ماه اول نمیدونسم رنگ کردم

من ۱۵هفنه بودم فیس فرم کردم

هفته های اول فک نکنم مشکلی باشه چون هنوز ریه ای بچه نداره هفته های اخر ۳۸هفته هم من رنگ کردم طوری نشد

ای خواهر شوهرم کرونا بود
میدویدم براش وسیله می‌خریدم میومدم خونه
دندونم رو عصب کشی کرد
واکسن کرونا زدم
تا3ماه حامله بودم نمی‌دونستم
اگر مامانم نمیرفت دکتر منم فکر نکنم دکترمیرفتم 😁

هیچی نمیشه

من ی ماه اول بارداریم ۶ساعت زیر دکلره بودم موهامو سفید کردم چیزی نشد

سوال های مرتبط

مامان کارن وکیان مامان کارن وکیان ۳ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه ۳ سالگی