۱۶ پاسخ

ای خدا فسقللل😭😍

ای خدااااا😍🥺😍🥺🥺
ماشالله ❤️

من ببلاک میدم بنظرم خوبه

ای جانم 😍

ای عروسک‌کوچولو🥹

ببلاک خیلی خوبه اپتامیل دادم خوبه
ولی الان دارم به پسرم ی ساله ام ببلاک میدم وزنش هست ۱۰ خورده از دادش رو وزن جلو زده با این شیر خشک
بعد پسر ی دوسه ام هست ۱۰ کیلو

نان بده عالیه

عزییییزم پسر منم زود بدنیا اومد

منم به پسرم نان۱ میدم راضیم

وای چه عکس نمکیههه

بچه را ننشون خواهر

من اپتامیل میدم معمولیه شنیدم نان بهتره

عزیزم واسه وزن گیری نان از همه بهتره

ای‌خدااا موهاشو 🥹😍

نان.

مدفوع ربطی به وزنگیریش نداره
من نان میدم وزن‌دهی بالایی نداره

سوال های مرتبط