من سونو ان تي قبل عيد تو اسفند ماه ١٢٠٠ دادم البته بدون بيمه بود و ازاد حساب كرد
من اسفند رفتم شد ۱۳۰۰
ازاد 5200 آزمایش ان تی 1800
کاشان پنج و خورده ای زده ان تی رو
من هفته پیش دادم
سونو۲۵۰۰
آزمایشش۱۵میلیون😑
۱۷۶۰ سونو
من اسفند دادم ۱ تومن
من امروز پرسیدم گفت تقریبا 3 تومن
البته قیمت آزاد
من انجام ندادم ولی سوال کردم با بیمه دو و دویست
سونو ٢/٧٠٠ ازمايش ١/٢٠٠
سونو 1770
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.