۱۲ پاسخ

من سونو ان تي قبل عيد تو اسفند ماه ١٢٠٠ دادم البته بدون بيمه بود و ازاد حساب كرد

من اسفند رفتم شد ۱۳۰۰

ازاد 5200 آزمایش ان تی 1800

کاشان پنج و خورده ای زده ان تی رو

من هفته پیش دادم
سونو۲۵۰۰
آزمایشش۱۵میلیون😑

۱۷۶۰ سونو

من اسفند دادم ۱ تومن

من امروز پرسیدم گفت تقریبا 3 تومن

البته قیمت آزاد

من انجام ندادم ولی سوال کردم با بیمه دو و دویست

سونو ٢/٧٠٠ ازمايش ١/٢٠٠

سونو 1770

سوال های مرتبط

مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری