مامانای اصفهانی سونو ان تی رو کجا انجام دادید؟

۷ پاسخ

سلام من میرم سونوگرافی مرکزی آقای دکتر اعظمی

من اولی رو رفتم عصار زادگان خوب بود و خوش اخلاق و دقیق. دومی هم رفتم نصوحیان دیروز رفتم ایشون هم خوب بود و خوش اخلاق و دقیق

من نصوحیان میخوام برم

رستاک هم خوبه ک

من راضیم ازدکتر چون خیلی دقت میکنه.من زود رفته بود نشون نداد جنسیت..ولی خب معروف که جنسیت میگه

سونو مرکزی شمس آبادی، دکتر مرتضایی

نفیس مجیدضیایی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان مادرقند عسل💙 مامان مادرقند عسل💙 هفته سی‌ودوم بارداری