سلام دوستان شیرازی
سنو ان تی کجا انجام دادید ؟؟؟

۱۵ پاسخ

دکتر تعمت الهی توی نیایش
عالیه هم اخلافشون و هم توضیحاتی که میدن
همسرم هم راه دادن که بیان پیشم

من چون دیابت داشتم دکتر فرستاد دکتر نسرین اسدی

من رفتم درمانگاه نرجس و دکتر ترابیان هم عالی هم قیمتش کمتر بود

سلام من هم پیش دکتر احسان یزدان پناه رفتم کارشون حرف ندارن و واقعا با دقت و حوصله سونو انجام می‌دن و همون 12هفته جنسیت رو دقیق بهم گفتن .
به مطب زنگ بزنید نوبت میدن

امیر پاشا هنر پیشه رفتم
عالی بود

صدیقه یوسفی

من رفتم پیش امیر پاشا هنر پیشه

نسرین اسدی

یزدان پناه عالیه جنسیت هم صدرصد میگ

ویولت ادیب

من رفتم نسرین اسدی

اره جنسیت هم گفت . طول سرویکس هم گرفت. اخه تمام ریز ریز با جزییات همرو نگاه میکنه هی میگه برو ی چیز بخور تا بجرخه تمام زیر و بم بچه رو در میاره

پیش ندا هادی پور بودم اما جنسیت و نمیگه ولی کارش و دقتش خوبه

من رفتم پیش زهره فرجی خیلی با دقت هست از ساعت ۵ عصر تا یازده شب زره زره با نکات ازم سنو گرفت

من رفتم احسان یزدانپناه خیلی دقیق و با حوصله و خوش اخلاق بود همسرمم اومد داخل

سوال های مرتبط

مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته پانزدهم بارداری