۴ پاسخ

برا منم درد میکرد بعد ی مدت درست شد

چارش اینه بری سراغه دکتره وحالشو بگیری جلو بقیه

من دندون چندتا ترمیمی داشتم درست کردم الان بعد 6ماه هرچیز شیرینی بخورم یا ادامس باز درد میگیره و ضعف اصلا فایده نداشت درست کردنم

منم یکماهه عصب کشی و پر کردم از درد نمیتونم بخوابم

سوال های مرتبط